Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Välkomna...

Av matilda1981 - 14 maj 2013 16:16

Att delta i mitt liv :) Både på gott och ont!


Viktigaste i mitt liv är mina 2 flickor! Förstfödda är 9 år, och minstingen 6 år. 

Jobbar tre skift som vårdare, Är skild sen 2011. Bor just nu med flickorna i egnahemshus. Älskar musik och djur. 


Detta lite om mig ;) Mera får ni reda på om ni följer med på min resa genom livet. 


Mycket har hänt mig de sista 2 åren. Träffat många nya människor det oxå på gott och ont. Varit förlovad (Jäävla stort misstag) bott ihop och trott att ja hittat mannen i mitt liv. Men så fel de å kunde vara! Nu har ja raderat honom totalt från mitt liv, vilket kunde vara ganska svårt eftersom vi båda bor i samma by som bäst. Men ja har inte råkat på honom faktiskt :) 


Och ja blir inte på stället och trampa... Nejdå ;) Framåt bara! Och just nu har ja en man... japp MAN kan man säga attt han e! Äldre än mig är han och med en hel del livserfarenheter sen mera än vad ja har. Lugn och stabil känns det som han är. Ringer varje dag och pratar en stund. Han sa idag att han har börjat se positivare just nu på allt, just genom en ny relation ;) 


Nå vi tar en dag i sänder och ser vad som häner, ja brukar vara den som rusar in i allt med huvet före och de brukar sluta dåligt. Denna gång känner ja mig trygg i att ta de lungt och se mig för lite före, Just att han berättar en hel del om sig själv och så vidare bortåt, att vi inte ser varandra varje dag gör mig å starkare i att vi vet båda vad vi vill! 


Nu ska ja cykla till butiken och köpa ingredienser till varma smörgåsar ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda1981 - 19 juni 2014 15:47

I am THE bitch right now...    Jag va ut till baren på helgen.... Träffade där en i misstag som jag har skrivit med på nätet.. Han kände igen mig, Jag såg honom men tänkte att ja tänker inte känna igen honom, men så kom de meddelande på nätet där...

Av matilda1981 - 11 juni 2014 09:47

Precis som ja gissade.... Det va för bra för att va sant! Så va ja ensam igen... Prinsessan låg på ärten och vakna då de va hårt under ryggen! Han va inte färdig för förhållande och ja va för bra för honom :o joopajoo säger jag bara! Tur tog ja bort ...

Av matilda1981 - 2 juni 2014 09:18

Jag känner mig för första gången i mitt liv som om ja sku va en prinsessa! Har haft en underbar helg! Flickorna va med pappa deras och ja fick åka till en stuga, som e som palats.... :o Vi e så olika jag och min "M"... Men kanske olikheter dras till ...

Av matilda1981 - 25 maj 2014 19:14

I morgon börjar igen en ny vecka med nya utmaningar.    Allt har gått precis som ja ha vila att de ska gå. Plus lite bättre... De va i mitten av veckan som de kom en bekant till mig och ringde på dörren och sa att hon sku ha jobb åt mig :O Jag ha...

Av matilda1981 - 17 maj 2014 09:50

Solen skiner och de e varmt väder ute och även inne i mitt hjärta :)   Nu har det tagit en stor sväng i karl området... Ja kicka ut honom ja trott va min... Ja orkar inte må såhär dåligt som ja mådde, och va rädd att han ska supa sig i skit skick...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards