Direktlänk till inlägg 16 maj 2013

Torsdag 16.5.

Av matilda1981 - 16 maj 2013 07:43

Min minsta 6 år, sa på tisdagen att hon frös.... jag, jääävla bra mamma, sa att sätt mera kläder på sig. Sen kom hon senare i min famn och ja kände att hon var kokhet, jahas hon hade feber. Så de va bara att ringa jobbet och läkare och så va de fixat, behövde inte fara på jobb mera denna vecka, förutom då på lördagen då ja ska å vaka. 


Sen blev ja positivt överraskad!! Mister J kom på kaffe <3 Och han hjälpte mig att hämta hem min stora säng. Min mindre säng fick min febriga unge som har hittills sovit med mig, nu i natt sov hon i sin stora säng i sitt rum hela natten!! JEEI kan ja bara säga!!! 


Mister J.... va ska ja berätta!??! Ja e såld ;) de e de enda ja kan säga! 


Det lugnet han gav åt mig då han satt sig nära tätt intill och tog min hand... Åh ja hoppas ja får många såna dagar ännu, av honom!! Lugnet och de sköna innuti... Ja hoppas ja sku träffa honom snart igen! Få lära känna mera och mera... suck.. japp I am in lööve....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda1981 - 19 juni 2014 15:47

I am THE bitch right now...    Jag va ut till baren på helgen.... Träffade där en i misstag som jag har skrivit med på nätet.. Han kände igen mig, Jag såg honom men tänkte att ja tänker inte känna igen honom, men så kom de meddelande på nätet där...

Av matilda1981 - 11 juni 2014 09:47

Precis som ja gissade.... Det va för bra för att va sant! Så va ja ensam igen... Prinsessan låg på ärten och vakna då de va hårt under ryggen! Han va inte färdig för förhållande och ja va för bra för honom :o joopajoo säger jag bara! Tur tog ja bort ...

Av matilda1981 - 2 juni 2014 09:18

Jag känner mig för första gången i mitt liv som om ja sku va en prinsessa! Har haft en underbar helg! Flickorna va med pappa deras och ja fick åka till en stuga, som e som palats.... :o Vi e så olika jag och min "M"... Men kanske olikheter dras till ...

Av matilda1981 - 25 maj 2014 19:14

I morgon börjar igen en ny vecka med nya utmaningar.    Allt har gått precis som ja ha vila att de ska gå. Plus lite bättre... De va i mitten av veckan som de kom en bekant till mig och ringde på dörren och sa att hon sku ha jobb åt mig :O Jag ha...

Av matilda1981 - 17 maj 2014 09:50

Solen skiner och de e varmt väder ute och även inne i mitt hjärta :)   Nu har det tagit en stor sväng i karl området... Ja kicka ut honom ja trott va min... Ja orkar inte må såhär dåligt som ja mådde, och va rädd att han ska supa sig i skit skick...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards