Alla inlägg den 2 juni 2014

Av matilda1981 - 2 juni 2014 09:18

Jag känner mig för första gången i mitt liv som om ja sku va en prinsessa! Har haft en underbar helg! Flickorna va med pappa deras och ja fick åka till en stuga, som e som palats.... :o Vi e så olika jag och min "M"... Men kanske olikheter dras till varandra. Han har så mycket och han har ideer och planer och åååh... Jag bara är liksom med.. Men sen kanske han vill det? Ja e inte ute efter hans pengar!! Ja sku inte kuna tänka mig att leva på hans vingar. Så som han ha nu gått igenom 13 år... :/ Ja kan inte förstå att i ett förhållande så far kvinnan och köpa inrednings saker för ca 4000 euro.... mitt i allt komma hem och by the way, ja köpte just en båt 30 tonni.. :o och hans pengar! nej nej nej och åter nej! Ja vill ge honom mycket mycket mycket... Kärlek, närhet och frihet att känna att han e värd massa denna man! Han får mig att känna mig som en prinsessa! Och han fick upp mina ögon att ja måste se mig själv och gör mig själv soom prinsessa i mitt liv med....


Igår stod ja på vågen igen.. HYI! Men nu attan!!! Ja va på promenix direkt på morgonen och de ska fortsättas!! Nu jävlar anamman! Ja ha sluta röka och varit utan tobak i en vecka och klarar ja de så klarar ja av att bli av med X antal kilon med!! Det är en fan den som ger sig!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards