Alla inlägg den 7 maj 2014

Av matilda1981 - 7 maj 2014 15:51

Onsdag idag. Och morgonturen e gjord. Igår va ja hemma från jobbet med världens migrän anfall :'(


Annars då... Annars e väl mitt liv upp och ner.. På ett år ha de varit en hel del... Hittade en karl, som ja verkligen bryr mig om och gillar starkt. Vi hade väldigt många bra stunder men sen hade vi en hel del inte så bra heller... 


Vi offentligt började träffas va de den 4.7.2013, bästa sommaren i mitt liv... kändes så bra att vi tom va förlovade en tid men så blev ja osäker igen... Han kör lastbil... e borta på vardagarna och sen på helgarna vila han bada bastu hemma och dricka öl. Men nu sitter ja här och funderar, man kan ju aldrig få allt på en gång eller hur.. Han e kanske inte den bästa men... kanske tillräkligt bra för mig..


Han kanske inte e den som tar hänsyn till mig på de viset ja vill men.. Han e bra med mina barn... och visst e han bra med mig med. 

Så nu kanske han kommer hit i kväll en sväng och får si va de händer igen. Det ha han ju sagt från day 1 att vi kan inte ha någo tråkig vardags förhållande, eftersom han inte e hemma på vardagen.. men kanske de e det ja behöver en karl som inte e hela tiden fast i mig. Kanske han e de bästa för mig med andra ord...


Nu duschen och kaffe och slapp onsdag i soffan <3

Av matilda1981 - 7 maj 2014 05:18

Glömmer bort min blogg för ett år liksom.. där märker man att allt inte e som de ska med mig, och mina känslor..


Nu ska ja försöka vara flitigare och berätta senare kort om mitt år som gått.... men nu har ja bråttom till jobbet :( Med en hejdundrande huvudvärk.... See u!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards