Alla inlägg den 17 maj 2014

Av matilda1981 - 17 maj 2014 09:50

Solen skiner och de e varmt väder ute och även inne i mitt hjärta :)


Nu har det tagit en stor sväng i karl området... Ja kicka ut honom ja trott va min... Ja orkar inte må såhär dåligt som ja mådde, och va rädd att han ska supa sig i skit skick igen. Och att han e bara hemma på helgarna och då gör vi inget!! Visst e de skönt att bara slappa men sen igen, de e nåt som fattas..


Har skrivit ett par dagar med en annan nu, och igår träffades vi :) Och han e verkligen inte sån WOOOW, om man kan säga att inte min typ... men sen igen... vår första date och de va 5 timmar.. Vi va på kaffe och sen åkte vi omkring i stan... Och sen vila han träffas idag igen :) Så jaaa, nu ska vi till åbo, ruissalo och gå och sen å äta nåt... Och ja e nervös.. Har en timme på mig och ja ha varit färdig nu i 2 timmar redan... om inte 3 tom... 


Han har oxå 2 barn... och e lika gammal/ung som jag, lärare :o Han verkar så gammal och smart på nåt vis så ja vet inte om de e den rätta alls.... men just nu trivs ja i situationen och tar dagen som den kommer! Idag ska ja i alla fall njuta!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards