Alla inlägg den 25 maj 2014

Av matilda1981 - 25 maj 2014 19:14

I morgon börjar igen en ny vecka med nya utmaningar. 


Allt har gått precis som ja ha vila att de ska gå. Plus lite bättre... De va i mitten av veckan som de kom en bekant till mig och ringde på dörren och sa att hon sku ha jobb åt mig :O Jag har varit på åldringshemmet nu i 7 år, och hade inte ens kuna tänka mig att fara därifrån, fast ja ha sökt bort och de e tungt.. Men det att de kommer hem och söker man :) 


Detta jobb e daghem :) där finns en hel del minus men för de mesta e de plus!! Så i morgon ska ja fara och si hur där e och de ska få prata med mig, Ja e nervös!! Men de ska gå bra!


O i morgon på morgonen kommer Han till mitt ;) Direkt som barnen har farit till skolan så sku han komma och vi har igen ca 5 timmar att spendera med varandra <3 Han e go, han e kärleksfull och mysig!! Han skriver åt mig massa varje dag och han Puffar upp mig verkligen varje dag!! Han berättar att ja e värdefull och att ja e härlig människa :O Gu va de känns bra!!! 


Nu kvällsmål och sen och sova så morgondagen kommer snabbare ;) Puss på den saken!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards